Hockeyfreaket

Bra humör!

Kategori: Allmänt

Hemma efter en heldag hos syster Malin :)
Åkte ner dit runt 11 i morse och kom hem runt 7 ikväll :P mamma åkte tidigare men jag stannade kvar :P
Vi gjorde väl inte så mycket, Anna, Kim & Lukas kom dit en sväng, vi käkade o pratade mest. Och jag har hittat en ny kille ;) Jag fick han av Anna! :D xD Jag vet dock inte vad han heter än xD För ingen tyckte att Dannä dög så nu har jag fått en ny, helt underbar e han, varken ljuger eller sårar! xD

Asså jag har massa saker som kanske ska hända i helgen, eller massa o massa vet jag inte, men ialla fall 3 saker. Ricard frågade om jag inte kunde komma till honom i helgen, Simon har frågat om jag inte kan följa med honom i lastbilen, han ska åka massa långt visst o lämna nån jävla grej, men han pallade inte åka själv eftersom det e helg o allt sa han, o det 3e e att vi "tjejer" i familjen kanske ska dra till Skara Sommarland :P usch då kommer det va massa barn också *suck* fast det funkar väl det också, sålänge dom inte gnäller o tjatar på mig så kan jag kanske överleva dom xD

Asså jag e på grymt bra humör idag känns det som, har messat med Ricard typ hela dan och sen vart nere hos Malin o dom, sen har jag berättat för Petra om gårdagen, och jag är så jävla lättad att ha han ur mitt liv, ialla fall så är dom där kärlekskänslorna påväg bort. och det e så grymt skönt!
Så nu får jag göra vad jag vill, med VEM jag vill ;) hehe
Alexandra fick veta idag att han e borta så nu har jag bara Frida kvar och berätta för. Alla tycker att det var ett smart drag jag gjorde och bestämde mig för det. och jag tycker även det själv.

Usch jag tycker synd om Alma. Hon & Hampus e inte tillsammans längre:( dom som vart tillsammans så länge och så är det över nu:/ jobbigt.

Ne nu ska jag kolla vidare, acceptera Annas vänförfrågan med;P xD
Aja, have a great day! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: