Hockeyfreaket

Fredag .

Kategori: Allmänt

Tjoho allihopa! Det var ett tag sen nu, eller några dagar rättare sagt. Det har väl inte hänt så mycket sen i onsdags, stannade ju hos Frida & dom i onsdags o va hemma runt 12 på natten då. Sen igår så va jag & mamma nere hos Malin o dom å satt barnvakt åt Hanna & Moa för Albin va tvungen att åka till läkarn med sitt huvud.
Sen gjorde jag typ inte mycket mer igår, blev en dag framför datorn typ. Chattade massa med Tim :D
Sen idag så va det ju marknad, Helena,Marcus & Leah kom upp hit. Så gick dom å jag o mamma på marknaden  i typ 2 timmar. Regnade nästan hela tiden, hade ingen jacka med mig så började frysa som fan.
Träffade Maja där :D det var massa längesen vi sågs:/ 
 Sen mötte jag Calle, Krister o några mer folk. Juste, Alle G mötte jag ju med :D va grymt längesen jag träffade allt det folket:/ å speciellt Alle, han va en sån där snubbe jag umgicks massa med i 6an o sen va vi kompisar 7-9 också, synd att vi inte fick gå i samma klass då bara.  å sen efter 9an så har man inte så mycket kontakt med nån därifrån längre, jag har dock Alle & Calle på msn :P

Aja, ikväll så händer det inget speciellt, ska ta det lugnt framför en film tror jag. Hahah igår så skulle jag kolla på Saw 4 igen hade jag tänkt, så chattade jag med Tim då. Och så kom vi in på att jag skulle kolla på den, och han mobbade mig för att jag tycker han gamla gubben e läskig xD men han e ju det (A) xD

Ne nu ska jag avnjuta min öl o kolla på film :P
Ha det bra!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: