Hockeyfreaket

Helg nere i Skåne-land! :P

Kategori: Allmänt

Hellu everybody! Nu e man hemma efter en helg nere i Skåneland :P
Igår så åkte vi runt 7 på morgonen, plockade upp Petra, sen for vi ner mot Danmark, sen va vi där till typ 4-5 nån gång, sen åkte vi över till Sverige igen, skulle stanna i Helsingborg över natten, det var festival där igår.
Det var massa folk ute, alltid trevligt med nya människor :P Det fanns ju några människor man inte skulle tacka nej till (A) ;) hehe
Och igår så berättade jag mitt beslut för Petra också, hon tyckte det va bra. Jag tycker även det själv, ångrar inget, ialla fall inte just nu.
Sen igårkväll/inatt så kunde jag inte sova, alla sov som ett par jävla stockar men inte jag. Även att jag låg o lyssnade på musik så kunde jag höra pappa typ prata o skratta i sömnen, fan vad jag hatar när han e full!

Idag när vi kom hem så hann vi typ inte mer än hem förrän vi stack ner till Micke & Johanna :)
Va där en stund, sen ringde jag till Mathias så stack vi dit och sen for vi hem, sen stack jag & mamma till Anita o hämtade tikarna o sen till Torino, hämta pizza;P och sen hem, käka, kolla på tv o ta det lugnt å nu sitter man här o e lite stolt över sig själv att man inte deppar ihop för att man ser hans ikon på msn. Så lite stolt får jag faktiskt va över mig själv, skiter i om ni tycker jag e självisk!

Ne nu ska jag fixa lite och sen ska jag lägga ut några bilder från våran tur över till Öa i onsdags :P
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: