Hockeyfreaket

Jag har en svart tumme :O xD

Kategori: Allmänt

Nu e jag hemma igen, skönt. för jag har världens jävla huvudvärk så ska nog sova tidigt idag.
Vart i Gränna en sväng, träffade syster Eva & barn där :) va där i några timmar, gick runt lite, käkade glass o satt å pratade sen bara. Usch jag träffade jobbig snubbe från skolan, jag gömde mig när jag såg han första gången, sen när jag gick med Valle så stog han där, å då kommer aset fram å frågar om jag känner igen honom, han frågade mig hur många år jag hade kvar, typ 2 va sa han, jag svarade ja, då sa han "då kommer vi synas i höst igen då å några år framåt" asså fy fan va jag inte tycker om honom, asjobbig e han!!!

Fan va skönt det är att prata med gamla kompisar alltså :) såna man inte haft kontakt med på jättelänge. Kunna prata om allt o alla. Och det e speciellt skönt att prata om en speciell person med dig.. du vet ju typ allt om människan.

Ne nu pallar jag inte skriva mer. Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: