Hockeyfreaket

Marcus!<3

Kategori: Allmänt

Hahah idag så när Helena å dom va här så sa Helena när jag satt o kollade på datorn nere, jag vet inte riktigt vad vi hade pratat om, det handlade defonitivt inte om det hon sa ialla fall xD
Hon sa typ ba rätt ut "jag såg idioten eller puckot på bussen igår" jag fattade ingenting xD jag ba "va?! vem då?" "ja, men på 1an. Dannä asså" hahaha känns kul att syster tycker så om honom xD
Men hon brukar ju se honom på bussen å det har jag ju fått höra xD även när jag visade honom för henne så sa hon typ direkt att dom brukar åka samma buss xD 
 
Hahaha man måste ju bara älska Marcus asså! Helena sa att han skulle sjunga låten morfar sjunger, han har ingen aning om vilken låt det e, men så började han sjunga xD
"Du ska inte tvissla på när jag gå fram till dig o hånglar upp dig"
Ingen aning om hur han kan få tveka till tvissla men han e ju som sagt bara 2½ år xD
Himla underbara unge!<3 xD

Jag fick en väldigt konstig komplimang för en stund sen om att jag hade snygga ögonbryn xD jag ba: wtf?!:S xD
Det va nog den lustigaste komplimang jag nånsin fått xD

Aja, pallar inte skriva mer nu xD
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: