Hockeyfreaket

No one gonna love you when you old, no one gonna care when you gone

Kategori: Allmänt

Asså det vettifan vad det e med mig ikväll, jag har typ skällt ut varenda jävel som skrivit till mig. Så nu verkar det som jag e av med alla jobbiga "älskling-människor". Äntligen verkar dom ha fattat att jag bara e intresserad av en person. som inte verkar vilja ha med mig att göra längre dock... :'(
Jag hade terapisnack med nån jävla snubbe med, men det slutade med att jag skällde på honom också för han va en pain in the ass. Så du ska va glad att du drog när du drog Petra, för annars hade jag väl skällt på dig med.
Jag tror jag vet varför jag är sånhär. Det e för all jävla smärta jag känner i kroppen, ont i sidan av halsen, ont vid ögat, ont i såret i huvudet, fingrarna ömmar för jag inte använt mina cpringar på flera månader typ. Ja shit va synd det e om mig, jag tycker verkligen synd om mig själv. eller inte, smärta får man fan lära sig o leva med, för alla drabbas av det nån gång.
Men jag känner att jag behöver göra mig av med ännu mer ilska, så en sån där boxningssäck hade inte vart fel nu! Måste fan önska mig det när jag fyller år eller i julklapp eller nåt.

Ne fan, nu kan jag inte skriva mer här för då kommer jag skriva ut massa saker jag inte får egentligen.
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: