Hockeyfreaket

Now im gonna give you up.

Kategori: Allmänt

Nu sitter man här då o väntar på att mamma ska komma hem så jag kan prata med henne. Hoppas hon följer med ner för jag pallar inte åka buss. Ska hälsa på syster en sväng :)

Idag såg jag nåt som gjorde mig jävligt förbannad! En grej å du börjar direkt. Fy fan asså... Det som nästan e mest irriterande e att jag vet vem hon e, jag vet vad hon heter, jag vet vart hon bor och att jag vet hur hon beter sig. uschuschuschuschuschusch......
Å det e inte alls svårt att fatta att du inte vill ha med mig å göra längre, så eftersom du har blockat mig på msn(fegt gjort å inte låta mig förklara) och sen inte... aa... så nu är jag jävligt nära på att bara ge upp alltihop, jag får ta smällen o deppa i en evighet... </3

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: