Hockeyfreaket

Rubrik.

Kategori: Allmänt

Nu e jag hemma igen, eller har vart det nån timme men skit samma..
Det va trevligt hos Malin o dom, satt o slöade i soffan med Moa & Albin, sen käkade vi, Malin gjorde mumsig mat!:P
Sen försvann typ alla, jag satt kvar i köket o snackade med Johan :) sen så gjorde vi typ inte mycket mer, sen åkte jag å mamma hem igen, har kollat på tv o tatt de lugnt nu ikväll. precis som resten av dan, vaknade typ vid halv 2 xD

Asså fy fan! Nu e jag så jävla arg så jag nästan skakar, jag vet fan inte vad jag ska skriva eller ta mig till.
Men nu är det såhär att ska du få ha tjejkompisar så ska jag fanimej få ha killkompisar! Det e ju bara ett tecken på att du inte litar på mig, så varför ska jag lita på dig om att du inte håller på med andra tjejer?

Ne nu kan jag fan inte skriva mer. hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: