Hockeyfreaket

Trevlig vecka framför mig!

Kategori: Allmänt

Usch dålig uppdatering, jag vet. Men har inte haft lust till nåt på hela dan.
Imon så ska jag möta Alexandra vid 1 på A6, sen ska vi gå där, hon skulle kolla på saker till sitt rum sa hon:P sen vid 4 så ska jag fixa lite grejer, sen lovade jag Petra att dra mig bort till Siba och köpa resten av Sawfilmerna hehe.
Sen bär det av hem till Petra, där Frida å hon väntar :P ska bli kul o umgås med tjejerna :) sen sova där:P trevligt trevligt :)
Sen hem nån gång på tisdan, vet inte riktigt när. Sen på onsdag in till stan igen,ska till Dannä. Och han menar att jag ska hitta till honom själv, good luck to me!(Y) jag kommer fan irra bort mig på hela Öxnehaga! xD Bara för att han e en latmask som inte orkar gå några meter o komma o möta mig;)
Sen så får vi se vad som händer där.
Blir nog att sova hos Petra då igen om inte planerna ändras.
Inget att göra på torsdag & fredag, men på lördan troligen så bär det av till Danmark :D jippi :P
Nej men usch jag kommer ju inte fatta vad dom säger, eller jag fattar en del, men när det e siffror så är det enda ordet i min hjärna "VA?!?!?" xD Men det ska bli gött o komma hemifrån :P

Ne nu måste jag fixa lite grejer tills imon, har tänkt o försöka sova ganska snart med.
Ha det bra alla!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: