Hockeyfreaket

Helvete.

Kategori: Allmänt

God morgon? Nej inte för fem öre. Jävla pissmorgon!
Somnade runt halv 4 nån gång inatt, sov till 12 typ. Martin messade runt 4 tror jag, och sen svarade jag inte förrän runt 11 nån gång, jag e liiite seg xD

Sen när jag gick upp så vet jag inte riktigt vad jag gjorde först, sen när jag skulle gå o fixa mig lite på toa så typ hör jag hur mamma skriker ute i köket, så jag typ springer ut eftersom jag hör att hundarna e i farten igen, så när jag kommer ut så e Zakera på Henna under köksbordet och Zimon försöker försvara Henna från djävulshunden Zakera, så jag tar tag i Zimon och försöker få tag i Henna, pappa kommer nerspringandes och sliter tag i Zakera, då hugger Zimon efter mig när jag håller i honom. Asså fy fan för henne, om hon gör detta en jävla gång till så kommer jag vrida nackjäveln av henne!
Sen efter det så ska jag bara gå ut o kolla Henna, så när jag går ut så va hon på utealtanen, så när jag går där, barfota så halkar jag till och glider rätt in i en jävla plåt som skär upp foten på mig. Helvete, jag har fått massa jävla småskador hela den här veckan! Min tumme e det som ett jävla hål i och det gör ont som FAAN! känns som hela jävla tummen ska brinna upp.

Ne nu måste jag ringa det där samtalet jag har glömt o förskjutit på i en veckas tid typ.
Ha det bra! Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: