Hockeyfreaket

Liseberg :P

Kategori: Allmänt

Halloj allihopa!
Igår så vart jag,Petra,Frida,Helena,Mattihas,Marcus,mamma å pappa på Liseberg :P
Det vart kul, förutom att jag å pappa dampade på varandra(som vanligt) *suck*
Vi började med att åka Jukebox tror jag det va, sen åkte vi Spinrock, och jag fick sitta jämte främmande människor, och han som jag satt jämte hade vi skämtat om innan i kön xD hans flickvän satt längst ut och hon va asjobbig! Hon satt o sa typ hela tiden att hon skulle spy, och då börjar han o säga "haha du spyr" typ 20 gånger, usch! Fatta om hon hade spytt, då hade jag fan dött, så jävla äckligt! xD
Efter det åkte vi Colorado, och då såg jag Erik Bårring o massa folk som han va med som jag kände igen, vi gick o log mot varandra typ hela tiden xD och framför oss så gick det ett vackert killgäng,så man hade ju nåt o kolla på medans man gick där i kön hehe ;) Men jävla kärring som sabbade allt sen när vi skulle åka:@ xD
Det roligaste va nog när vi skulle åka Höjdskräcken, Petra å Frida typ dampade heeela tiden när vi stog i kön xD Frida hade aldrig åkt den innan. När vi väl va framme o åkte uppåt så va Frida helnervös xD O när den va ganska högt upp så typ sa hon nåt med att det va för högt typ 3 gånger xD sen när den väl va längst upp så ba "Nä nu e det fan för högt, jag ser mitt egna hus!" xD och jag satt o skrattade o typ sa att den skulle släppa när som helst xD sen när den släppte så typ dog Frida xD när vi kom ner så kunde hon knappt andas, och jag satt bara o skrattade xD
Värsta va nog dit o hemresan, vi åkte i en slags minibuss, vi va 8 pers men det fanns bara 7(!) säten, så jag, Helena,Petra o Frida trängde in oss längst bak i bussen, Petra satt typ i Fridas knä och mosade mina fötter o rev sönder mina ben med sina kängor xD det va så jävla varmt på vägen dit också, FY FAN säger jag bara! Usch jag tycker verkligen inte om värme o sol!
När vi käkade på Tyrolen så köpte pappa o Matthias tyrolehattar, det va typ glas o jägermeister i dom :P
Marcus fick hattarna sen och han satt i mitt knä, och vem tror ni han jävlades med hela tiden när hon skulle äta? Jo jag xD han skulle sätta hatten på mig heela tiden! xD o så sa han typ "Men du ska ha den på dig sa jag" xD Så jävla söt e han när han säger "sa jag" på slutet xD
När jag kom hem igår så satte jag mig lite vid datorn, chattade lite med Dannä, haha han kunde inte skriva med bara en hand för han åt glass, visst skyll på det ;) hahah
Nu orkar jag inte skriva mer om den dagen xD

Idag så har jag inte gjort nåt, bara suttit här o segat. När jag gick upp idag, typ mellan 12-1 så när jag gick ut från rummet satt pappa i tvrummet, och så sa han typ godmorgon, och när jag skulle säga Hej fick jag typ inte fram nåt xD Jag lät hur jävla kul som helst, jag har haft hosta o snuva hela dan typ, asjobbigt! Vill inte bli sjuk nu!:/

Aja, ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: