Hockeyfreaket

Fuck you all good night

Kategori: Allmänt

Jahopp nu sitter man här vid Petras dator, hon e å duschar just nu.
Jag har haft en toppenvecka hittills, sen kunde ju en viss sak vart bättre. men men..

I måndags så fick jag skjuts in till A6 av mamma å dom, mötte Alexandra, sen gick vi runt på A6 hela dan typ. Sen vid halv 4 nån gång så åkte hon, jag va kvar eftersom jag skulle klippa mig vid 4!:D Så jävla nice tänkte jag att bli av med det långa hemska håret, men jag vet inte om jag e så nöjd med det.. Men men.
När jag satt där inne o väntade på att klockan skulle bli 4 så e det nån som kommer och petar mig på axeln, jag blev fan asrädd först! Men sen när jag vänder mig om å ser vem det e så blev jag lite chockad, det va Cacce som stog där och såg helt glad ut :P Så han drog med mig en till liten sväng på A6, sen va jag tvungen att gå till frisören igen, då satt han o väntade på mig där. Sen tog jag bussen och han sin bil, jag mötte Alma & Lina på bussen, sen när jag hoppar av vid Petra så hoppar Fia & Sandra av där också, blev lite chockad när jag såg dom där hehe. Fia typ skrek "HEEEEJ IDAA!" när vi va påväg uppför den jobbiga backen xD och jag fick sånt jävla leende av Sandra.. Usch jag gillar inte henne, har aldrig gjort det och kommer nog aldrig göra heller....
Sen hos Petra så gjorde vi inte så mycket, snackade, käkade wok, sen fick vi skjuts hem till Frida av Emme för att hämta en film, sen hem till Petra igen och kolla på film o snacka ännu mer, trevligt <3
 
Sen på tisdan så vet jag inte riktigt när vi vaknade, jag typ duschade, slängde i mig 2 mackor och sen stack jag å Frida ner till stan för att möta Anna & Linda, vi åkte upp till A6, andra dan i rad för mig där, usch jag har slösat bort ALLA mina pengar! och jag fick dom i måndags :( sen gick vi där uppe hela dan typ, sen åkte vi hem o fixade oss, sen åkte vi in till stan igen, vi käkade på Pallas Athena. Jävla flopp asså! Vi fick ingen sås och Anna fick inte nån mat överhuvudtaget, så dit ska jag fanimej inte gå igen. Och servitrisen blev arg på mig xD jag och Linda skrattade som fan åt henne! xD
Sen åkte vi hem till Linda och kollade på film o mös, när filmen va slut så följde jag å Frida, Anna hem eftersom hon e hur jävla lättskrämd som fan! xD Sen va det massa uppförsbackar hem till Frida, sov där, vi kollade på massa videoklipp mitt i natten :P

På onsdan så vaknade vi runt halv 11, låg och halvsov till 11, sen upp och fixa sig, sen va det att springa till bussen mot Gränna xD sen när vi kom dit så mötte vi Amanda, Anna å Lindas kusin tror jag det va, men jag kommer ihåg henne som den vi va på fest hos xD sen ställde vi oss i den långa jävla förbannade kön till färjan, men vi kom med. Så vi åkte över till Visingsö, var där i typ en timme xD satt på några stenar och så kommer det såna jävla vågor xD mina skor blev typ vattenfyllda och halva Amanda blev genomsur xD hahaha
Sen tog vi färjan över igen, käkade på Pir Kro, jag å Frida delade på en pizza. sen satt vi där en stund, sen skulle några köpa polkagrisar inne i den där kiosken eller va det e. När vi e påväg in dit så e mamma å pappa där inne, jag blev helt chockad xD så dom fick ta lite av alla mina grejer så jag slapp ha värsta jättekassen när jag skulle till Dannä.
Sen va det att hoppa på bussen till stan igen, Frida å alla hoppade av i Kaxholmen medans jag skulle fortsätta in till stan. Tog 2an upp till Dannä, medans jag väntade på honom va det en vit jävla katt som följde efter mig, och ni som känner mig vet att jag hatar katter! Så jag stog där eller gick runt, och den där jävla katten följde efter mig! USCH! men sen kom dens ägare, tack gode gud för det!
Sen kom Dannä, han fixade käk eftersom han inte ätit på hela dan, o man kan ju säga att jag fick se en lite annan sida av honom hehe. va där i typ 1½ timme, sen va jag tvungen o sticka pågrund av hans kompis...
Ringde till Petra och vi pratade ända tills vi möttes i hennes ytterdörr xD sen pratade vi massa om min dag typ, eller kväll rättare sagt. och hon trodde verkligen inte han kunde va sån xD
Sen kollade vi på Narniafilmerna, eller jag somnade i 2an, va grymt trött! sen vaknade vi runt 11-halv 12, har bara käkat o latat oss efter det..
Ikväll så ska vi på nåt som heter typ Brudar tar plats, vettifan va det e xD sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
Juste, jag glömde skriva att jag såg Simon igår med vid Torpa, han hade färgat håret, han såg lite annorlunda ut, men det va fint :P

Ne fy fan va mycket jag har skrivit nu xD nu orkar jag inte skriva mer
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: