Hockeyfreaket

Dagen .

Kategori: Allmänt

Idag i skolan hände absolut inget kul! Först data o det sög som vanligt och sen hade jag färgprov, jag fattade typ inget, va massa om nyanser o allt det där:S Sen när vi hade haft det så gick vi o åt o sen drog vi ner till stan, köpte glass o sen köpte jag en ny väska:O jag som aldrig använder väska trots att jag behöver det xD asså jag e typ helt emot att ha väska, men får hoppas det ändras, jag pallar inte gå runt med en plastkasse längre xD
Sen tog jag bussen hem. Idag när jag kom hem så var jag asvarm så det va bara o byta om o sen ut i solen :P
Jag har faktiskt fått lite färg :D asså pappa ska jämt mobba mig! jävla pucko

Ikväll har jag inte gjort så mycket, kollat färdigt på en film o chattat med lite folk:)
Imon så ska jag ju träffa Daniel :D trevligt trevligt ;P

Aja, sov gott alla! God natt
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: