Hockeyfreaket

Jag överlevde Aurelia denna gången också<3 xD

Kategori: Allmänt

Ja nu är man hemma igen då. Jag överlevde med Aurelia den här gången också xD men det var fan nära i torsdags att hon tog livet av mig! Hon sjöng högre och värre än en operasångare och hon misshandlade mig. Till o med hennes mamma kom och undrade vad i helvete hon höll på med xD o hon undrade hur jag kunde överleva genom o va där inne xD
Jag och Aurelia har kollat på film mest känns det som xD Vi såg:
ScoobyDoo 1
ScoobyDoo 2
The new guy
House of wax <3
Marley and me (världens segaste och irriterande film som finns!!!!!!)
Green street hooligan
Hooligan 2 stand your ground
Smokin Aces
Nightmare on Elm street 1-4 (hann inte kolla på dom 3 sista inatt)

Så vi har sett 12 filmer sammanlagt :P xD

Asså folk har vart sååååå jobbiga på bdb denna helgen, Ponny har lagt in 14 bilder, men han lägger in kul bilder så det e rätt lugnt :P Pata har lagt in 13st, Madde 26st, JuliaC 21st och Nenne har lagt in 64(!!!!!!!!!) bilder *suck* 
Fan massa massa massa bilder o kolla på!

Juste, igår så va Gabriel igång igen.  Han ska polisanmäla mig och så ska dom komma och hämta mig i skolan. Å han ska sprida min msn och berätta om mig för typ alla han känner, som om jag orkar bry mig, men hur det ska gå till vet jag inte för han har sagt att han inte har några vänner, så good luck to you! xD

I fredags så var jag å Aurelia borta hos Peter o dom en sväng. Och då börjar pappa snacka om vattenledningsparken.
Han frågade massa, jag ville helst bara sjunka igenom stolen jag satt på xD och Aurelia fattade ingenting xD
Sen när vi va inne i köket så började Eva självklart(!) snacka om Dannä.. Mina kära syskon kan verkligen aldrig hålla käft om saker och ting! Så började hon sjunga på hans låt, inte nog med att Helena sjunger på den när man träffas, nu har Eva börjat också *suck*
Och Peter snackade om att han ville träffa "den där" Dannä så han får se vad det e för "typ".. Vilken släkt man har alltså xD

I torsdags så hände lite grejer med som jag inte tänker skriva om här. Men e jävligt glad över dom sms jag fick i fredags<3

Nu orkar jag fanimej inte skriva mer xD
Ska nog kolla på nån film eller nåt nu. Ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    SHit, 64 bilder! :O PALLA xD



    Hahah jag glömde bort min lilla sång stund xD visst va jag duktig :D xD

    2009-06-21 | 18:44:24
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • helena säger:

    nu sjunger marcus också den låten haha

    2009-06-22 | 09:52:58

Kommentera inlägget här: