Hockeyfreaket

Minnen :)

Kategori: Allmänt

Asså jag gör typ allt annat än plugga xD nu har jag suttit o kollat på massa bilder som väcker härliga minnen :P


Jag saknar hockeyn:( Petra i en av mina matchtröjor ;P

Frida & Petra kom till mig :D

En dag värd att minnas <3 xD

Syster Fluff<3
 
Ehm ja, en dag värd att minnas...

Suddig bild, men den dan va kul, eller i alla fall just stunden hos Struts :P

Fråga mig inte vad det e jag håller på med xD men denna kvällen/natten va kul:D

Och sen vill jag egentligen ha en bild från Johans fest här, men eftersom min kära kompis Petra söp bort sin kamera så finns inga bilder, eller jo, Pata har ju bilder iofs, men jag vill ha dom som Petra tog på mig och Alex Kadaver! xD
Åh jag hittade bilder från när vi bodde i Huskvarna och höll på med innebandyn, när jag sprang efter pappa när han skulle visa målvakten nånting, och sen när killarna va här och dom sprang runt i hela trädgården med skottkärror xD
Det e verkligen ett minne jag alltid kommer ha med mig, jag vill bli lika insatt i innebandyn igen som vi va när vi bodde i Hva.. :(

Aja, njut av bilderna o ha det bra ;)
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    Va vadå söpbort kameran, jag TAPPADE den! det kan vem som hälst göra (A) xD

    asså fy fan vilka minnen vi har, vi har verkligen haft ett bra år tillsammans å det kommer bli MASSA mer underbara minnen :D <3

    2009-06-04 | 20:23:40
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: