Hockeyfreaket

But I have loved you from the start

Kategori: Allmänt

Ganska slapp dag i skolan idag, spelade Alias på svenskan, kollade på Goodnight Mister Tom på engelskan och sen matteprov sista lektionen, gick helt åt helvete! Fattade fan knappt vad jag höll på med.
Sen efter det så drog jag, Frida & Petra ner till stan, dom väntade med mig när jag skulle träffa Danne, men aa det blev ju som det blev, ingen kommentar om det mer.

När jag va hemma så gick jag o la mig, jag va så jävla trött så jag somnade på en gång typ, sen sov jag en stund o sen va det mat men jag va inte hungrig så jag gick upp o la mig igen, och sen vaknar jag av att pappa ropar, då va jag tvungen o följa med mamma o handla, o nu är jag hemma igen.
Vet inte vad jag ska göra ikväll, e lite sugen på att gå ut o typ få göra mig av med all ilska just nu.
Å Petra säger grejer som jag vill inse men inte kan.. Grymt jobbigt, men så är det väl antar jag, man ser bara det positiva hos folk när man gillar dom.

Aja, ha det bra alla, hejdå!


Jag e ledig imon :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: