Hockeyfreaket

Hv71<3

Kategori: Allmänt

Har kommit på att jag inte har skrivit ett skit om hockeyn på aslänge!:O Fy fan va dåligt gjort av mig! Fy skäms
Jag saknar det verkligen!:( Jag har inte skrivit om spelare som värvats eller om såna vi förlorat, usch, jag skäms fan över mig själv nu..

Förluster:
Mikko Louma
Kim Staal
Nick Angell
Jonas Johansson
Henrik Eriksson
Jan Hrdina

Värvningar:
Per Ledin
Lance Ward
André Petersson
Oscar Sundh (fan helvetes jävla idiot, GAAAH jag hatar denna värvningen!!!!!!!!!)
Fredrik Olausson ass.tränare
Janne Karlsson tränare (även denna värvningen hatar jag!!!!)

Så jävla typiskt att 2 av dom personerna i ES jag hatar mest ska komma till mitt älskade lag. Det gör mig riktigt förbannad, irriterad o besviken. Alla säger att jag ska ge dom en chans, men fan heller att jag ska! Jag kommer alltid minnas den dan då Lance Ward slog Oscar Sundh blodig så han fick lämna isen :D


Kass bild I know, men skit samma. Huvudsaken är ju att man bara måste älska Lance Ward<3

"-Då slänger han ena handsken, tar tag i mig med den handen och slår till mig med andra handen. Det nästa jag kommer ihåg är att jag ligger på isen."
Naaw stackars lilla Oscar Sundh då, eller inte, det e vad han förtjänar den jävla idioten!

Men från och med nu så ska jag vara duktigare med och uppdatera om hockeyn, jag lovar.

Ett minne för livet<3

<3

Ett av dom bästa minnena med hockeyn, när jag & Maja åkte till Sundsvall <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: