Hockeyfreaket

3-3 i matcher :D

Kategori: Allmänt

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D
3-3 i matcher nu efter en ganska dålig match, men fy fan vad jag skrattade när timråspelarens skena lossnade x'D
och helvete vad jag har skrikit, Petras föräldrar trodde nog inte jag va riktigt klok xD
Faan vad jag va nervös under sudden! Jag satt o kramade deras stolpe vid trappan xD

Idag fick jag skjuts in till stan av Malin, hon skulle lämna Hanna hos Rille . sen så gick vi på a6 o kollade lite, sen så åkte vi till Donken och skulle käka, men då så kom Frida och dom precis lagom och hämtade mig .
Sen så skulle vi hämta  Petra hos Rasmus, men segröv som hon va så körde vi runt lite i Jkpg, Emil övningskörde, han skulle parkera o hålla på o backa o lite xD men det gick väl bra antar jag :P xD
Sen när hon väl kom ut så åkte vi hem till henne, hon o jag käkade lite, sen så började ju hockeyn och så kollade vi på den, HÅVE VANN!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D
nu sitter vi o kollar på Melodifestivalen för vi har inget o göra, men snart så ska vi laga tacos, fast jag e inte så hungrig just nu, mest törstig,
asså fy faan vilket festa/danshumör jag e på!! Jag har verkligen sån lust att dansa loss just nu !! xD

Aja, nu ska jag väl sociala mig lite elr nåt xD
Ha det bra iaf, kanske uppdaterar senare :P
Pussar, <3

Kommentarer

  • Maja säger:

    "nu sitter vi o kollar på Melodifestivalen för vi har inget o göra eftersom vi inte har nåt att göra," haha det är bra Ida, läs den meningen en gång till lite extra noga bara så;P <33

    2009-03-14 | 22:18:20

Kommentera inlägget här: