Hockeyfreaket

Dagen ,

Kategori: Allmänt

Tjo allihopa !
Haft en bra dag elr? Min dag har iaf vart helt okej , gick upp vid halv sex typ o sen drog jag till bussen vid halv sju , när jag va inne i Jkpg vid typ tjugo i åtta så messar jag Frida o frågar var hon e , då va hon typ vid Cigarren , så jag väntade på henne vid Rådhusparken eftersom jag bara va vid Västra torget när jag messade .
Hade två lektioner idag , svenska och engelska , matten va "inställd" xD
Så jag hann med min elvabuss hem , det va nice ! :D
När mamma hämtade mig vid bussen så skulle vi o handla nåt , o så berättade hon en grej och då blev jag ganska förbannad , och samtidigt så är det en gubbjävel som typ kör rätt ut , asså hade jag inte haft en kasse i knät så hade jag fan gått ut o dragit ut gubbjäveln ur bilen och slått honom , jag blev så jävla förbannad , mitt huvve hade faamn kunnat explodera ! men det värsta gick över sen efter ett tag . som tur va !
Sen när vi kom hem så fixade jag maten , och jag fixade faktiskt(!) disken efter också ! Jag har vart jävligt duktig två dar i rad nu ! Nästan lite stolt över mig själv ;P
Idag i skolan så fick jag reda på att jag fick silversmide på estet , asså om vi ska sitta o hålla på med småsaker så kmr jag ju bli asförbannad , jag har verkligen inget tålamod till sånt , men får hoppas det blir bra !

Imon så är jag ledig , men jag vet fan inte vad jag ska hitta på :/ skulle ju va kul om man gjorde nåt på sin lediga dag , men får väl se imon vad det blir .
Aja , ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: