Hockeyfreaket

Drömmar .

Kategori: Allmänt

Jag & Petra snackar drömmar xD
Jag hade världens bästa dröm inatt! :D Jag fick mörda henne , och hur jag mördade henne ser ni ju nedan xD och vad jag är till Petra nu ser ni ju med xD

-*Ida*- /Hv71 säger (19:17):

jag typ styckade henne levande elr nåt xD

med motorsåg xD


Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (19:17):

min lilla mödarmaskinknarkandelööver xD

Och Petra hade visst drömt om Timmy xD Hur hon nu kunde göra det xD


Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (19:20):

drömen jag hade i natt handlade nog om att timmy ringde mig på mobilen eller nått tror jag, det va ialla fall nått med min mobil å timmy xD


-*Ida*- /Hv71 säger (19:20):

hahahahaha okeej xD


Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (19:20):

å jag vet inte men det känns som rasmus kan ha varit med på ett hörn oxå xD


-*Ida*- /Hv71 säger (19:21):

HAHAHAHHAHAHAHA


Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (19:21):

men jag minns ialla fall att min första tanke va typ: va fan drömde jag om timmy nu igen! å så blev jag typ helt sur xD

Hahahahaha förstår att hon blev sur när hon drömde om honom ! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: