Hockeyfreaket

Fredan .

Kategori: Allmänt

Blev inget bloggande igår så skriver lite om min fredag nu istället:)
Först så var det ju skola, vi hade Inger:D På lektionen så gjorde vi typ inget, vi övade på att paketera krukväxter, och jag lyckades för en gångs skull! ;P
Efter det så hade jag den tidiga mattelektionen istället och gjorde mitt prov då, vet inte hur det gick, hoppas på godkänt iallafall.
Efter det så drog jag & Petra ner till stationen och hämtade biljetterna till Thåström och Göteborg :D
Till Thåström är det bara 6 dagar kvar, och till Gbg är det en vecka :D Funny funny, längtar som fan!
Efter vi hämtat dom så drog vi hem till Petra och käkade lite och så, sen så frågade Struts om vi ville komma hem till honom, så då drog vi till honom en sväng, elr vi var där ganska länge, det vart trevligt o träffa lite nya människor med :P
Sen vid 8tiden? så gick jag & Petra till Jonas, det var kul o träffa honom, han verkade helmysig :D
Och Petra var ju som hon va;) xD
Vet inte hur länge vi va hos honom, sen ringer Rasmus till Petra och berättar lite saker, så då går vi o möter honom, sen så satt vi på busshållplatsen vid Jonas ett bra tag, och sen så gick vi upp till Jonas igen :) han fick Rasmus på bättre tankar och det tyckte jag var bra!:) och det vet jag att Petra tyckte också.
När vi kom hem så fixade vi lite mackor och sen så skulle jag egentligen ha snackat lite med Jonas på msn, men jag blev så jävla trött så jag pallade inte (A) xD
Men låg o messade med honom en stund, sen somnade jag när han va seg me o svara, för dom andra hade redan somnat så jag hade ingen att prata och underhålla mig med xD

Aja, det var lite om min fredag, hoppas ni andra hade e lika bra fredag!
Idag så är det hockey, Håve kommer vinna och sen så är dom färdiga för final! ;D
Aja, ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: