Hockeyfreaket

Huvudvärk hela fucking dan !

Kategori: Allmänt

Har haft fucking jävla huvudvärk heeela dan ! Det typ trycker i hela huvvet på mig !

Ja idag så träffa jag ju Joel , Petra följde med mig där jag skulle möta honom , sen drog han med mig hem till Freddy som bodde på Öxnehaga, när vi hade vart där en stund så kom det två till människor . Vi va där ett tag , sen drog jag efter en stund eftersom jag skulle upp till mamma o hälsa på en stund innan jag drog hem .
När jag väl va i lilla Aneby så skulle pappa hämta mig vid ICA , men jag va där i typ 50 minuter , och jag har ringt till honom som FAAN(!) men han svarar som vanligt(!) inte i telefon !
Sen så ringer han mig o frågar vafan jag e , så då fick han typ nåt jävla ryck på mig , men det gick över sen .
Usch , Cp-Robin va på ICA , han har blivit blond:S xD det såg förjävligt ut !! xD
Medans jag stog inne på Ica o väntade så messade jag me Petra och Joel , och lite med Simon , och faan vad Simon chockade mig ! :O xD

Åhh , ge mig Robbans bil ! Faan va snygg den e ! Hur kan en sån människa som han ha en sån snygg bil?:O
Den hade passat in bättre på Rasmus , snygg kille med snygg bil , passar inte att en mesig kille har en snygg bil ! xD
Hahahaha idag så såg jag att Robban hade skaffat mustach xD han passade INTE i det !! xD usch , du borde raka av den Robban!! xD

Imon så ska jag på dop , ska bara va där i en timme typ , sen bär det av mot hallen , med andra ord mot Kinnarps ! :D
Andra matchen i slutspelet imon , måste vinna imon ! Annars blir det 2-0underläge i matcher och det tkr vi inte om ! Så imon måste det bli vinst , och jag tror på vinst imon med !

Nä nu har jag nog inte så mkt mer att skriva , ha det bra !
Pussar , <3


Får inte glömma att hälsa till Freddy från Julia ;P x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: