Hockeyfreaket

i don't love you anymore i'ts all i remember you are telling me

Kategori: Allmänt

Blä , jag e inte trött ! Jag vill inte sova , och jag behöver ju inte sova än egentligen , och jag behöver ju inte så mkt sömn om nätterna som dom flesta andra behöver :P
Så just nu kollar jag på en film , har en känsla av att det lär bli nåra fler nu inatt , om jag inte somnar då vill säga , hehe

Jag vill inte till sjukhuset imon , jag vill faktiskt till skolan pågrund av en grej ;P
O så vill jag inte va hemma , men imon så ska jag väl göra lite nytta , som att bära ner madrassen som Petra sov på för ett tag sen xD o sen så ska jag nog renskriva alla frågor , seeeegt som faan ! Min skrivstil e ju inte den snyggaste direkt , men bara för att jag inte ville plugga på rasten i fredas så fick jag renskriva allt ist , typ 60 fucking frågor elr nåt .

På onsdag så e jag ledig :D gött !
Men jag vet inte vad jag ska hitta på , nån som vill hitta på nåt med mig kanske?:) annars blir det väl att va hemma o få göra massa saker som pappa säger att jag ska göra , o mamma ska ju opereras på onsda med .

O faan vad jag vill veta vem Spanaren e ! Mitt tålamod e snart nere på noll xD
Ja jag vet att jag har kort tålamod xD hehe ,

Aja , ha det bra !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: