Hockeyfreaket

I FINAL!!:D:D <3

Kategori: Allmänt

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D
FINAL NÄSTA!!!! :D <3
Fy fan vad bra jag mår nu! :D Nu är vi i final, och nu så ska vi krossa FBK!
Matchen va helt okej idag, inte alls mycket utvisningar(Y)
Det var bra tifo idag med, det var stripes/ballonger/papperstifo :P Det e dock lite jobbigt när allt papper e i luften i början, för man ser typ ingenting xD
Hade så jävla grymt ont i min handled under matchen, i början försökte jag ta det lite lugnt med klappandet, men efter ett tag så ignorerade jag smärtan och klappade på som vanligt :P xD
Det var ett bra tryck idag, sittplats va med dom också o svarade oss :D

Hahahahah idag när jag kom hem så märkte jag att jag hade nåt i fickan, jag visste att jag inte hade haft nåt i den innan så när jag kollade i den så låg det en striperulle i den xD nån hade vart snäll och stoppat en i min ficka xD men fattar inte hur jag inte kunde ha märkt det eftersom det e kardborrdeband på fickan xD men men inget blev ju stulet iaf :P

Efter vi hade vaknat idag hos Petra så käkade vi lite frukost o sen drog vi till Rasmus typ direkt, vi städade lite efter igår, sen gick jag & Petra o pantade alla burkar xD
Vi gick tillbaka till Rasmus och han var påväg ut, han o jag skulle ta samma 1a för han skulle till sin moster i Hva.
Så han o jag stog på busshållplatsen i typ 10 minuter, Petra hade redan åkt, vi stog o lyssnade på musik o han typ dansade runt, jag stog mest o diggade lite xD
Efter en stund när han hållt på så lägger han typ sin arm på min axel o säger:
"Erkänn, du skäms när jag håller på såhär?"
Men jag skämdes inte för honom, jag stog mest o skrattade åt honom o sjöng med lite xD

Aja det var väl allt jag hade att skriva nu, ha det bra alla!
Pussar, <3


Bilder från igår :P
Rasmus får sin tuppkam ställd av Lotta :P

Michelle hjälpte till med tuppkammen och Kim håller fast Strutsen xD

Resultatet :P

Vet att bilderna e suddiga, men tog med min sugiga mobilkamera xD

Kommentarer

  • Petra säger:

    HAHHAHA! fan va plågad Rasmus va när dom fixade hans tuppkam xD

    2009-03-28 | 22:59:15
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: