Hockeyfreaket

Leave me alone..

Kategori: Allmänt

Asså jag orkar inte med dig längre, helt plötsligt så blev det typ bara nej tack till dig, jag vet fan inte hur jag känner längre.
Mina känslor spelar mig ett spratt asså! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Det enda jag vet är att jag vill ha honom<3 Han e så jävla underbar! Han säger så grymt underbara saker så man kan typ inte sluta le!:) <3

Kan det va så att jag e påväg att glömma Honom och bara tänka på en viss person? :)
Fan vad underbart livet skulle bli då, tror jag . För eftersom han slutar om några månader så vore det ju asbra om jag glömde honom tills dess!
Så hoppas hoppas verkligen jag gör det !

Kommentarer

  • Robban säger:

    jag hoppas du menar mig gullet

    2009-03-31 | 17:27:59
  • Robban säger:

    Jag hoppas du menar mig gullet

    2009-03-31 | 17:30:00
  • Karin säger:

    Hej! Jag har lagt ut några modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



    www.abckarin.blogg.se

    2009-03-31 | 17:37:58
    Bloggadress: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: