Hockeyfreaket

Mamma <3

Kategori: Allmänt

Jag pratade precis med pappa , han sa att mamma hälsade :)
Jag har gått o tänkt på henne hela dan typ .
Hon hade åkt ner på operation lite innan ett och kom tillbaka upp vid fem , så nu ligger hon visst och har nån maskin som böjer hennes ben . ska bli kul o se hur den ser ut imon !

Asså jag e helt skakig , vafan är det för fel? mina händer o ben e typ helt darriga , det e asjobbigt , för när jag ska hålla i nåt så skakar typ allt . jätteirriterande !

Asså jag ser nästan fram emot imon elr nåt , jag vet faan inte varför . för vad jag vet så händer det inget kul imon , först så har jag svenska och engelska och sen har jag en håltimme från 10.40-14.00 , vid två så är det estetinfo .
Vet inte riktigt vad det är vi ska få veta , men men , det märker jag väl när jag e där :P
Sen så blir det till sjukhuset , elr jag kanske skulle åka dit på håltimman ist? Nä , elr jag får se .

Jag har dragit bort skorpan på min infekterade tå nu , och FY FAN vad ont det gjorde !! Jag hade lätt kunnat slå ner nån om jag hade haft chansen ! Men nu när den e borta så känns det bättre , men det är typ ett hål :S det e typ helt vitt och så är det ett rött hål i :S ser helt sjukt ut xD

Petra verkar fortfarande va me Lambi:P
Snacka om att hon kmr spamma mig ikväll när hon kmr hem! xD
Men hoppas hon har det trevligt , men det har hon säkert , Lambi verkar ju va en ganska schysst person ! :)

Nä nu ska jag måla mina naglar :P tro det elr ej , men det e faktiskt sant!;P
Det e faan inte ofta jag gör det , men nu när jag äntligen lyckats sluta bita på mina fucking naglar så tkr jag det ser bättre ut med lack på :P

Så ha det så bra !
Puss på er !

Kommentarer

  • Petra säger:

    Haha aa då va jag fortfarande med Lambi :P Det kan ha varit runt den tiden jag låg med benen i vädret i soffan xD

    2009-03-04 | 22:15:52
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: