Hockeyfreaket

måndag igen ,

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter jag o väntar på att matchen mellan Håve o Timrå ska va över , det blev förlängning , tur att det inte var hemmamatch så att jag va där , för då hade nog mina nerver brakat ihop xD jag tkr inte om förlängningar! dom gör mig helt nervös !! xD
Och Frölunda vann ikväll , :) det e bra , för jag vill inte att Luleå ska gå vidare !
Övriga matcherna ,
Brynäs-Fbk 0-4
Luleå-Frölunda 1-5
Saik-Lhc 3-5

Vad det blir i Hvs match återkommer jag om , hoppas på vinst! *håller tummarna*

Idag så började ju min estetvecka , och fy faan vad segt det va! Jag & Petra gjorde typ ingenting ! xD
Vi gick mest omkring i hus2 och hade tråkigt xD kändes som vi hade rast heeela tiden , vi hann typ inte göra så mkt på våran ring heller , men läraren som vi har e ju helt jävla dryg ! och när hon ska förklara nåt för en så pratar hon med en precis som om man va dum i huvvet xD och så pratar hon jäääääääättelångsamt!!! blääää för henne !! xD

Asså jag e typ astrött , jag har inte sovit på över 1½ dygn typ , elr jag sov typ en timme innan , men sen ringde en viss Petra och väckte mig för att prata om Kinesen xD så vi pratade typ i 45 minuter elr nåt xD

Åhh vad glad jag blev på bussen idag pågrund av en anledning , ni skulle nog tycka att jag va helt störd som blev glad över det , men jag blev det iaf ;D xD

Aja , ha det bra alla !
Pussar , <3

Hv förlorade med 5-4:(  Faan också!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: