Hockeyfreaket

Martin imon:)

Kategori: Allmänt

Nu har jag datalektion,precis som alla andra måndagar xD
Jag laddade ner msn på datorn så jag kunde va lite social xD
Jag hade betygsamtal innan, han sa att jag hade potential att få VG!!:O asså vafan, jag har lämnat in EN uppgift typ och så säger han att jag har potential att få VG! xD
Så vem vet, jag kanske får VG:P

Idag har jag varuhantering *suck* JAG VILL INTE! Jag funderar fan på att strunta i den! Men då blir Susie helt ensam eftersom Carro inte verkar va här, men får se hur jag gör.

Idag när mamma skjutsade mig till bussen så började hon snacka om Martin, och hon e typ helt ointresserad, jag har typ vart beredd på att hon skulle få sån där reaktion som är typiskt föräldrar, men det fick hon inte xD
Men iaf, Martin ska komma till mig imon :) det ska väl bli trevligt elr nåt :P

Asså fan va nervös jag e inför ikväll! Jag mår hur jävla illa som helst! Dom måste verkligen vinna ikväll!
En för alla, alla för Håve<3

Aja, ha det bra!

Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: