Hockeyfreaket

Massa massa prov!

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter man här igen då, i skolan och väntar på folk.
Ska med Petra hem sen för jag har ingen lust att gå runt ensam på stan tills hockeyn börjar .
Usch imon så har jag svenskaprov! och på fredag så har jag färgprov! :S Det kommer gå åt helvete på allt! Jag kommer verkligen misslyckas med allt! Och det vi ska skriva imon är typ nån uppsats som man ska blanda med referat, jag fattar typ inget, :/ Faan också! Jag vill inte! Allting kommer bara gå åt helvete ändå!
Jaha, jag vet inte vad jag ska hitta på tills dom slutar, det e ingen rolig inne på msn heller som man kan va social med! :/
Blä på allt!

Asså faan vad jag inte vill! Usch, snälla låt mig bara slippa! Men jag kommer nog bara ångra mig om jag inte gör det! :/
Asså fan vad jag hatar att vara såhär tveksam till allt! Men det kommer säkert bli bra, hoppas jag :)

Men men, ha det bra alla! Kanske skriver senare när jag kommer hem från hockeyn .
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: