Hockeyfreaket

Nyckelpiga i min dricka! :O xD

Kategori: Allmänt

Asså vad i helvete är det med dig?!
Jag frågade dig TVÅ ggr om du va sur på mig! Men du svarade NEJ varje gång och sa att du tyckte det verkade som jag va sur på dig ist , men jag e inte sur på dig! Bara för att jag inte kan svara när du messar behöver inte betyda att jag e sur på dig! Och nu när jag kom tillbaka till datorn så hade du blockat mig på alla sidor och allt , och enligt mig så är det jävligt fegt och omoget gjort!
Är det nåt jag har gjort? Säg det då för helvete , ist för att blocka mig och undvika mig !
Tycker du att jag har sårat dig elr vad fan är det? Jag va ärlig och sa att jag tyckte det var för tidigt att säga att man gillade nån efter bara en knapp veckas tid , men du va ju så envis och sa att du gillade mig ändå . Så egentligen tycker jag att du bara har dig själv att skylla !
Men men , jag förlorar absolut inget på det här!


Hahaha jag o Petra kom på att Joel & Timmy e precis likadana xD

Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (17:27):
sån kommer timmy bli när han e lika gammal xD

-*Ida*- /Hv71 säger (17:27):

HAHAHAHAHAHAHAHAHA aa xD

Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (17:27):

xD

-*Ida*- /Hv71 säger (17:27):

xD

Petora: Kiss me it'll heal but it won't forget... säger (17:27):

men asså fatta, timmy ser ju verkligen inte ut som 20 nu, fatta när han e 2* då, han kommer va precis lika spinkig å bo hemma xD med rött hår å datanördig xD

-*Ida*- /Hv71 säger (17:28):

HAHAHAHAHAHAHAHAHA aa xD

Det var allt för mig! Ha det bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: