Hockeyfreaket

Petra välte min chicken :O

Kategori: Allmänt

Idag var det skola igen då, låång dag idag, fast jag & Petra drog en halvtimme tidigare eftersom hon skulle kolla sin praktikplats om hon fick den o då va jag tvungen o följa med :P
Och Petra hade fått platsen :D så jävla gött, för då är vi asnära varandra :P
Jag lär typ bo hos henne dom veckorna vi har praktik xD
Jag kom hem typ halv sex idag, hur jävla segt som helst! Har inte gjort så mycket efter det.
Va med Zimon en stund :P jobbig som faan e han!

Idag så va Henna hos veterinären med sitt öga, men det var inget allvarligt med det, det var bara kvar så efter operationen elr nåt typ, det var inget farligt iaf som tur va:) <3

Shit vilken chock jag fick innan! xD Så chockad har jag nog inte blivit på länge xD Men kul att få kontakt med människor på hockeyn elr nåt :P xD

Aja, det var allt jag hade nu, ha det bra!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: