Hockeyfreaket

Tim:D

Kategori: Allmänt

Japp idag va det skola igen, det var helt okej faktiskt:)
Vi hade Inger hela dan:D Idag så skulle vi bära in dom där tre "krukorna" som står utanför entrén, och då satt Hampus o alla dom innanför dörren typ, och nån sa att dom skulle hjälpa oss, men Hampus stog bara o log xD
Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände mer i skolan idag eller vad vi gjorde xD

Bert made my day today xD
Idag när vi skulle gå ner till skåpen så satt Hampus o dom fortfarande kvar i soffan där ute, och när vi går förbi så säger Hampus tror jag de va nåt i stil med:
"Va de inte hon i mitten där som sög av dig i lördas?"
Och då var det jag som gick i mitten, men sen när vi gick upp igen så säger han istället:^
"Hon i den där grå jackan var det väl?"
Och den enda som hade grått på sig va Frida, så det var ingen fotbollsmatch hon va på i helgen, utan hon gjorde nåt annat;P xD

När jag kom hem idag så käkade jag o sen diskade jag, så nu har jag gjort nåt varje dag. Så nu kan han inte klaga på det.
Idag så har jag pratat ganska mycket med Tim:D det var ett tag sen nu

Aja, ha det bra alla!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: