Hockeyfreaket

....

Kategori: Allmänt

Idag va det en helt okej dag i skolan, sen vid halv fem hämtade mamma & Helena mig .
Vi käkade på Donken och sen släppte mamma oss vid Torpa och så gick vi där i nåra minuter o sen så åkte vi till hockeyn, första gången som Helena står på hemmaplan :P
Det vanliga folket va där när vi kom :)
Hv vann matchen med 3-1 :) så nu står det 1-0 i matcher , får hoppas på vinst igen på lördag!

Imon så ska jag ha matteprov, men jag e fan inte färdig med kapitlet så jag vet inte om jag kan göra det, men får se vad han säger imon . Vet inte vad som händer mer imon, och Maja, jag har typ inte haft en chans att snacka med mamma, så kan vi ta det typ en annan dag?:)<33
 
Hahaha nu är det "lilla bloggkriget" igång igen xD (Ro)Bert och hans vänner är i farten igen xD
Får se hur länge dom håller på nu :P

Asså jag pallar inte med dig längre, allt du verkar vilja är att göra livet surt för mig. Och GRATTIS, du har lyckats!
Jag orkar fanimej inte med det här längre!
Och faan ta dig om du rör henne! Då är det ditt liv som blir surt kan jag lova! För jag gör allt för henne! Så rör du henne, då skiter jag i att du är min pappa, för faan ta dig då! Då kommer jag göra allt jag kan för att hämnas, och jag kan lova dig att jag kommer lyckas!

Kommentarer

  • Maja säger:

    Javisst, vi tar det en annan dag dåe..

    PussPuss<3

    2009-03-20 | 08:22:47

Kommentera inlägget här: