Hockeyfreaket

Kvällen ,

Kategori: Allmänt

Idag var det match då , den va asbra ! Och jag kunde faktiskt fokusera mig ganska bra :P
Det var mest i början när vi kom dit som jag va helt paranoid elr nåt xD jag va ju lite under matchen med , men det va inte så farligt som jag hade trott att jag skulle va ! xD
Jag gjorde bort mig typ hela tiden med! xD Särskilt massa med Raggarn , han frågade en gång om jag hade problem xD Men det var ju bara för att den där kärringen trampade på min tå! xD o fy faan vad ont det gjorde! Jag hade kunnat slå till nån så jävla fucking ont gjorde det ! Men det gick över efter ett tag ,
Sen sa jag massa saker med som va pinsamma xD men jag skrattade mest o sen kollade jag på hockeyn igen , men under hela matchen så stog jag o Petra och sa att vi ville veta vem han e xD Han är alltså lika med Spanaren xD
Och nu vill jag faan veta vem du e ! Du har ju fått min msn som du bad om så nu får du ju adda mig med !
Och om du inte vill adda mig så kan du ju alltid skriva din så får väl jag adda dig ist ;P För nu vill jag fan inte vänta längre på att få reda på vem du e ! Mitt tålmod är snart nere på noll! xD

Efter matchen så fick vi skjuts av Hans hem , han skulle skjutsa Frida till oss så då va dom snälla o tog upp oss också , fast vi fick vänta läääääänge xD men till slut så kom vi ju hem iaf ,
och när vi hade kommit hem så fixade vi tacos , och sen efter det så tog vi bussen till June och sen så tog vi bussen vidare till Dalvik xD vafan vi gjorde där fattade jag inte då och jag kmr nog aldrig fatta det ! xD
Jag va heeelt förvirrad när vi va där ! xD vi gick runt på nån kulle typ xD o jag sparkade på nån jävla fucking järnstolpe typ och Petra blev asrädd för en pinne xD hon trodde det var en mus xD
Hon typ tog tag i oss och skrek och backade bakåt xD jag o Frida fattade ingenting , sen visade det sig att den här "musen" va en pinne xD hahahaha , såååå ägd! xD
Sen tog vi bussen hem igen från det förvirrande Dalvik , sen så tog vi ettan från june till typ torpa eftersom det var typ hundra år kvar innan trean gick , så vi fick gå hem till Petra från Torpa , och jag fick betala 23kr för att komma dit från June , så jävla irriterande ! Jävla gubbe !

Aja , det var lite om kvällen , Jag vet inte vad vi ska göra nu , dom andra två är typ helt döda och vill sova :O Men jag e ju pigg som vanligt xD
Ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: