Hockeyfreaket

Robbish=Fridas nya idol xD

Kategori: Allmänt

Igår så började ju ny vecka, och den började förjävligt!
Började ju med utskällning, som vanligt(!) egentligen så skulle jag ju inte till skolan igår, men mamma skjutsade in mig.
Stannade i skolan eftersom det va hockey igår med, så hade håltimme med Petra & dom, sen hade dom matte och då satt jag vid datorn o väntade. Efter skolan så mötte jag & Petra Rasmus vid Torpa, sen åkte vi hem till Petra, där käkade vi lite och sen vid halv sex så drog vi till hockeyn, elr dom drog hem till Rasmus o jag till Kinnarps.
Efter hockeyn så mötte Petra mig vid bibblan så gick vi upp till Rasmus igen en stund, sen tog vi ettan till Torpa där Rasmus lyckades köpa cigg trots att han inte va 18 än, sen gick vi hem till Petra från Torpa eftersom det va så långt kvar tills 3an gick. När vi va hemma hos henne så fixade vi, elr inte vi utan Petra mat xD jag o Rasmus sprang runt i deras hus xD elr i köket o den där gången mellan trappan och köket, han va asjobbig med sitt jävla PIIIIIIIIP!!!!!!! xD
Efter det satt vi lite vid datorn och sen gick dom o la sig, jag satt lite vid datorn, vet inte riktigt när jag somnade, jag vet att det blev för många timmars sömn iaf, för jag va helt död idag på morgonen xD

Jag & Petra skippade första lektionen idag, för vi hade lite problem med Rasmus, och sen så va han o jag så grymt trötta så Petra orkade inte dra med oss till bussen xD men sen kom vi iväg till skolan, det var segt!
Och jag har bestämt mig för att jag ska börja satsa på matten, det går bra för mig på lektionerna och jag tycker(tro det elr ej) det e ganska kul med matte nu. Så ska försöka höja mitt betyg i de:)
Efter skolan tog jag bussen till sjukhuset o så hämtade mamma mig där.

I skolan idag innan matten så satt vi utanför plåt o väntade och då kom Bert with the mustach o några till xD
Han hälsade på mig, Petra blev inte lika chockad denna gången iaf xD
Och efter dom hade gått förbi så började jag & Petra o snacka om nåt, och så kommer Frida och säger:
"Va det Bert?" och så verkade hon helt chockad xD
Det hade inte riktigt kopplat i hennes huvve vem Robban e xD och sen efter det så säger hon:
"Han e min nya idol bara för att han heter Robert(extra betoning på Bert)" xD 
Frida e ju för jävla go asså xD 

Vilka e ni IPCNC som kommenterat min blogg? 

Fan va långt detta blev xD
Aja, ha det bra alla!
Pussar,

Juste, Grattis till Rasmus på 18års dan idag :P

Kommentarer

  • IPCNC säger:

    Slå den gammle geten!

    2009-03-25 | 16:34:45

Kommentera inlägget här: