Hockeyfreaket

Dagen ,

Kategori: Allmänt

Jag gillar inte att säga det, men nu säger jag det ändå, va va det jag sa?!;D
Jag sa ju att håve skulle vinna idag, men va det nån som höll med mig? Nej skulle inte tro det, alla sa att dom skulle förlora idag och åka ut, men inte faan gjorde dom det! Bäst som dom e så vann dom med 3-1 :D
På lördag så smäller det igen, den gången är det dock i Sundsvall, jag vill dit! men jag vet inte om jag har råd:/ men men, blir väl att kolla hemma . Efter matchen idag så fick Laine pris från NBS för årets bästa spelare :)

Idag va det ju skola igen, hände inget särskilt, gjorde ett hjärta som ska va i ett halsband bara för att jag skulle ha nåt o göra, men det kmr jag ju aldrig att använda! xD
Det hände verkligen inget kul i skolan idag, elr jo en grej, och det var när Petra sprang iväg och typ flög ut genom dörren, faan va kul det såg ut xD

Efter skolan drog jag o Frida ner på stan, hon köpte två par jeans på Gina, sen gick vi och fikade på Malmborgs, sen gick jag med henne till stationen, sen gick jag upp till Helena för hon skulle på rast, vi gick o käkade pastasallad på MackMakeriet, det va gott :) sen gick vi upp till hennes jobb igen, så satt jag där o väntade på att tiden skulle gå så jag kunde ta bussen till Kinnarps.
Hände lite kul saker på hockeyn, och en dålig :(
Men men, får inte tänka på den, får tänka på det positiva ist;P

Aja, det var väl allt jag hade att skriva, ha det bra alla!
Pussar,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Men du får inte åka till sundsvall, du ska ju va med oss i lägenhetn :D

    2009-03-13 | 01:59:27
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: