Hockeyfreaket

"Men hallå?! e du blond elr, den e ju i plast!"

Kategori: Allmänt

Japp idag va det ju skola som vanligt, det var helt okej, först på morgonen så va några från Facket och snackade. vi fick lite lappar o sånt om löner o så, vi fick en penna o en pins med, "The Facking Generation" xD
Efter det så hade vi nån teater typ, jag & Petra va tillsammans, jag skulle spela en ungkarl som skulle köpa blommor xD
"Tjaa bruden" "Men hallå? E du blond elr, dom e ju i plast!" xD fy fan vilka kommentarer xD
Efter det så fick vi öva på o paketera, det gick bra med buketten, men med krukan gick det åt helvete xD
Hade matte sista lektionen, skulle haft prov idag, men det blev inget med det, ska göra det nästa vecka istället .
Jag fick gå tidigare idag för att jag skulle hinna med 10an som gick 34, för då  hade jag hunnit med min tidiga buss hem, men kom det nån 10a? NEJ det gjorde det faan inte! Jävla as! Så jag, Carro & massa byggmänniskor stog där o väntade i typ 35 minuter innan det kommer en jävla 10a . Så jag fick sitta på stationen i typ en timme helt ensam, fast sen så messade jag med Jonas :)
Jag har chattat med honom sen jag kom hem vid fem typ, mycket trevligt :)

Jag va duktig o fixade maten ikväll, elr jag hjälpte mamma, men jag gjorde det mesta faktiskt :P
Tacopaj med sallad, det blev mums! :P

Nu vet jag inte vad jag ska göra, chattar som vanligt med Jonas :) men vet inte vad jag ska göra förutom det,
aja, ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: