Hockeyfreaket

min onsdag än så länge .

Kategori: Allmänt

Min dag e faan redan gjord! :D
Jag e helt jävla glad o massa ! :D perfekt när jag e ledig o allt ! :D
Denna dan kan ju knappast blir mkt bättre ! elr jo , lite bättre kan den ju givetvis bli , men det här blir svårslaget asså ! :D

Idag så väckte pappa mig vid halv sex , och jag va helt pigg när jag gick upp .
Mamma ligger ju inne på sjukhus nu , :( usch hur ska jag klara mig utan henne i typ en vecka? :'( jag kmr ju typ deppa ihop :/
Och Twist är inte heller hemma längre :( pappa skulle lämna henne hos Nancy idag . hoppas hon får det bra där , men jag kmr sakna henne som faan ! även om hon va en jävligt irriterande hund så va hon helt underbar! <33
Hon fanns liksom alltid där , men nu gör hon inte det längre helt plötsligt :( </3


Idag så vet jag inte vad som händer , jag e ju ledig som sagt . Men blir nog att prata ganska mkt med Joel när han nu kmr hem igen :) ser faktiskt fram emot tills jag får träffa honom! :) ska nog bli ganska kul .

Petra ska träffa Lambi för en fika idag :D hoppas dom får det trevligt ;P  

Aja , nu har jag väl inget mer att skriva . Ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer

  • syster säger:

    va ska vi inte ha twist mer...fy fan va tråkigt

    2009-03-04 | 14:08:15

Kommentera inlägget här: