Hockeyfreaket

Min dag hittills .

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen , jag va ju på sjukhuset idag igen , det gick väl ganska bra . Men jag ska fortsätta och droppa en gång om dan , och om jag känner att det känns bättre så får jag minska till en droppe varannan dag . Men jag känner ju liksom inget nu så jag fattar inte varför jag ska fortsätta droppa , men men . hellre att det går över än att det blir värre !
Efter vi vart där så gick vi bort till vuxenreumatologen , vi frågade om jag kunde få en ny ring till mitt cpfinger , och det tog typ en evighet innan jag fick det , och sen så ska jag få en till min andra hand eftersom jag fått triggerfinger där också , men dom hade bara en hemma i min storlek så hon skulle skicka den till mig när hon hade beställt och fått hem den .

Efter sjukan så åkte vi o köpte nån olja till bilen så den inte ska gå på för hög elr låg tomgång , jag stannade kvar i bilen för jag pallade inte följa med in , då blev jag typ omringad av två bilar med hundar i , och så började hunden skälla i ena bilen , och då började dom tre av våra vi hade med oss o skälla , och när dom började skälla så började dom andra två hundarna i andra bilen jämte o skälla så det blev ett jävla liv där ett tag x)
Gubben och kärringen som gick bakom bilen blev asrädda när jag skrek till på Zakera xD det såg askul ut när dom hoppade till ! xD
Efter det så åkte vi o handlade på Maxi , jag fick springa tillbaka o hämta massa bara för att jag kom på att jag ville ha mammas speciella pasta till mat . Men när vi kom hem så hade pappa redan börjat med mat , då blev jag sur , för han gjorde kassler , och jag tkr inte om kassler !

Men nu ska jag hitta på nåt , ha det bra !
Pussar , <3

Lycka till på soc idag Carro<3
Ge dom jävlarna bara ! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: