Hockeyfreaket

Plugg , plugg , plugg & ännu mera plugg !

Kategori: Allmänt

Usch vad plugg det har blivit ikväll :/ har renskrivit massa frågor , men jag har haft "sällskap" av Tim samtidigt så det har inte varit sååå jobbigt ;P
Han e ju bara för jävla gullig den människan ;)

Hv fick Timrå i kvarten , fi fan o åka till Sundsvall ! Men vad gör man inte för Håve<3
Kmr aldrig glömma min o Majas resa till Sundsvall , den vart toppen ! (Y) xD
Underbart minne som jag kmr ha kvar hela livet ! :D

Usch imon är det skola , men på onsda så är jag ledig och på torsda så är det också ganska soft dag tror jag o min freda är som vanligt .
Jag vet inte vad jag ska hitta på på onsda på min lediga dag , men jag kmr ju ha ansvaret för alla 5 hundarna på morgonen typ bara för mamma ska in på sjukan . Men sen vet jag inte vad jag ska hitta på :/
Men men , nåt får det väl bli .

Nu ska jag väl fortsätta plugga antar jag , ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: