Hockeyfreaket

vill till s-vall!!

Kategori: Allmänt

Fredag idag då, hemma och tar det lugnt . Har vart ganska skönt att va hemma o ta de lugnt ! :)
Dagen började fuckat dock, och jag vet fortfarande inte om jag e på bra humör :/
Vi gjorde verkligen inget i skolan idag, hade betygsamtal, fick G, sen har vi typ inte gjort mer , kollade på vernissagen, teatern va kul! xD det var typ det bästa på denna dan,

Vet inte vad som händer i helgen, ska kanske va med Frida,Petra & Emma imon, vi ska bara umgås och ta de lugnt .
Det e ju hockey imon med, uppe i S-vall, faan vad jag vill åka men ändå inte, vill så gärna dit bara för att se eventuellt sista matchen för säsongen:( men jag skulle va så jävla nervös tror jag om jag skulle åka dit,

Förra säsongen när jag & Maja åkte dit :D <333

Nästa vecka ska jag träffa Martin, han ska komma hem till mig, men jag måste snacka med mamma o dom först, så Helena & Eva, säg INGET till mamma o dom innan jag skrivit att jag pratat med dom!

Aja, det var väl allt jag hade just nu! Ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer

  • syster säger:

    ok jag ska hålla mig då

    2009-03-14 | 10:24:12

Kommentera inlägget här: