Hockeyfreaket

At my löööövers place ;)

Kategori: Allmänt

Idag va ju första dan på sista veckan, skönt att det e sista veckan nu! Men fan vad jag har ont i min fot *suck*
Efter praktiken idag så drog jag & Petra till Brunnen, det var typ helt dött där . Det satt några människor där när vi kom och sen kom Ponny och 2 killar till :P det var typ dom som spelade i hans band som jag ska se nån gång :D
Efter Brunnen så drog jag & Petra till June och så tog vi bussen till Gräshagens centrum och så hoppade vi av där och så köpte vi pizza :P det var mums!;P
Nu ikväll så har vi typ bara suttit och vart allmänt lama, skrattat ganska mycket xD

När vi va på Brunnen så ringde jag upp mamma o va sur för jag har ont i min fot, och hon sa emot mig hela tiden, jag har för helvete vart med om o tagit den här sprutan flera gånger i mitt liv så jag kan urskilja från när den hjälper o inte, och det har den inte gjort denna gången! Jag har ju för fan lika ont nu som jag hade efter förra måndagen, så om jag kommer kunna gå imon e jag tveksam till... Och då kommer jag ju fan inte kunna gå till min praktik heller , så jag vet inte vad jag ska ta mig till :/
Usch nu sover typ Petra, så jag har ingen o flumma med:O :( Fast hon mobbade ju bara mig iofs bara för jag inte kan röra min fot typ utan att det gör ont :S men vänta du bara säger jag, du ska få se!;P mohahahaha

Imon så är jag ensam hemma från typ 6-11 :P lite gött faktiskt på ett sätt, men ändå jobbigt med alla hundarna , men dom e mysiga ;) <3

Aa det var väl allt jag hade att skriva nu, ha det bra alla! sov gott
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: