Hockeyfreaket

Happy happy :D

Kategori: Allmänt

Nu e man hemma från Petra då, pappa hämtade mig hos henne. Vi pratade lite om Göteborg, och det visade sig att jag ska få åka på speedway-VM i Gbg :D MASSA glad!! :D
Asså den här helgen kan ju knappast bli bättre! :D eller jo det finns en grej, men skit samma det kommer ju fler chanser liksom :P
När jag kom hem så gick jag typ rätt in i duschen, eller aa jag gick upp till mig först med mina grejer men sen gick jag direkt till duschen:P
Idag när jag kom hem så visade pappa mig nåt äckligt i en burk, det visade sig att det var den där äckliga grejen som Henna hade haft i sin knöl på sidan :S Henna höll på att bita ihjäl Zimon idag med xD han kom upp på mitt rum när Henna låg i sängen, och helvete vad det smällde i hennes käft xD tur jag hann reagera innan hon gick efter honom, hela hon skakade av ilska typ och hon morrade som fan .


Henna<3

Nu ikväll så har jag bara käkat lite och nu så funderar jag på om jag ska kolla på nån film, för jag har ändå inget bättre för mig . Men får se, bilder från helgen kommer senare kanske. Ha det bra alla!
Pussar , <3

You make me so fucking happy :D
When I'm thinking of you I cant stop smiling:)

Kommentarer

  • helena säger:

    söt hon är din aggresiva hund. lika galen som ägaren =) vad roligt med speedway...kram syster

    2009-05-17 | 19:54:25

Kommentera inlägget här: