Hockeyfreaket

Blod <3

Kategori: Allmänt

Glömde nämna innan ju att det är ju faktiskt första advent idag! Fan sjukt hur jävla fort tiden har gått asså. På tisdag så är det liksom 1 december! Kan knappt tro det.
Det här senaste halvåret har gått sjukt fort! Skolan har bara sagt pang å nu har jag gått halva tiden på gymnasiet snart. Önskar dock jag hade gått hela.
Just fan, jag är ju nästa i släkten som tar studenten :D göttans!

Det här e ju mitt andra inlägg bara idag, inte illa;P haha

Asså usch jag vill verkligen inte ha praktik imon! Jag kommer fan inte palla med det! Å jag måste dessutom ha med mig mat varje dag för jag totalvägrar att gå upp till Furulid!!! Där tänker jag aldrig nånsin sätta min fot igen! dom 3 åren jag vistades där var inga höjdarår direkt.
Så jag tar hellre med mig mat än å gå dit upp. Men vafan, jag har en timmes lunchrast, vafan ska jag göra hela den timmen i Aneby!?!?!? DAAAAAMP!!!!! JAG VILL INTE!

Asså jag har vart så grymt förbannad på en viss person ikväll, eller vart, jag är grymt förbannad på honom. Å jag tror han förstår vem han är också. Det värsta är att jag låter det gå ut över andra. men men....

Jag måste ta tag i lite plugg också, ska ju lämna in mitt kompendie på tisdag har jag tänkt för då ska jag ändå till skolan och ha nationella i läs å hörförståelse i engelska. Det kommer gå åt helvete!

saknar en person nåt enormt. han betyder massa massa <3
Ne orkar inte skriva mer nu...
Ha det bra! Hörs imon.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: