Hockeyfreaket

boooring.

Kategori: Allmänt

Usch jag har så tråkigt. Har absolut inget å göra typ. Kolla på film har jag ingen lust med för dom filmer jag har har jag typ sett 2000 gånger. Jag har ingen lust å gå ut för det e kolsvart här ute i skogen. Ingen kul på msn. Ne inget kul alls!
Å jag har verkligen ingen lust att åka till skolan imon, för Glenn kommer säkert dampa på mig-.- fast egentligen så har vi bara en lektion imon verkar det som eftersom vi ska till Upptech. Så kommer bara ha gympa imon, å då ska vi bowla men jag har inte tänkt å betala 30 spänn för det så jag vet inte vad vi ska göra då.

Efter skolan så har jag ingen aning om vad som händer, ska nog försöka städa mitt rum imon kanske? det är verkligen i stort behov av det.

Vill gå på Saw 6 snart. Längtar verkligen tills jag får se den, stör mig så på slutet i 5an!
Å idag så såg jag trailern till New Moon, jag satt å dampade på den. Å mamma å dom frågade vafan jag höll på med å varför jag pratade för mig själv xD sen när jag skulle försöka förklara så fattade dom ialla fall inte xD

Å nu har jag bestämt mig med, jag ska köpa kängor!:D har väntat på det aslänge, å tänkt att jag ska göra det men har aldrig haft pengar, men nu har jag bestämt mig, så kommer va jättesnål xD

Nu ska jag fortsätta å göra ingenting x)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: