Hockeyfreaket

Deprimerad.... :(

Kategori: Allmänt

Ja det e precis vad jag kommer bli! Jag har inte vart på hockey sen i lördags, å nu är det en hel vecka kvar tills jag får gå på hockey igen :'( jag kommer ju bli helt deprimerad!

Igår så va skolan väldigt speciell xD vi skippade svenskan å satt nere i våran soffa när några plåt1or kom. Den ena höll på med sin skateboard å va allmänt störande så Frida säger "schhh" å då helt plötsligt börjar dom snacka med oss xD Toker satt redan i ena fåtöljen jämte mig, sen när han skulle åka skateboard så åkte han rätt in i mig typ å trillade över mig, himla pucko! xD
Sen typ hoppade han över bordet å satte sig i soffan jämte mig, sen kom Kolle också(snubben med brädan) å så började dom fråga ut oss en jävla massa saker xD fick veta att Toker heter Andreas, å när han skulle säga det så kollade han på mig xD å ni som vet vem han är vet även om att han läspar, å dessutom så har han räls i heeela käften å till på köpet så har han lössnus i hela ställningen med xD ser så jävla äckligt ut! xD
Så satt vi där å pratade å Toker sög på skateboard! xD

Idag i skolan så började vi med engelska, fixade nationella muntligt. Sen va det dags för y-ämne hela dan.
Skulle göra våran dörrdekoration som e i samarbete med engelskan. Gjorde nån jävla stjärna i elefanttråd och sen tog tunnare ståltråd å lite pärlor å virade runt. Såg förjävlig ut! xD

Sen blev det bussen hem, va tvungen å sitta på rese i typ 50 minuter först-.-
När jag kom hem så va jag ashungrig men fick vänta på maten i lite mer än 1 timme..
Under tiden så dampade jag på en person, egentligen vet jag inte om jag va så arg på bara honom eller om det är för att hela min dag har vart helt åt helvete! Jag hatar verkligen Glenn!!!!!!!!!!:@

Så det här har verkligen inte vart min dag!
Hoppas ni haft det bättre. Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: