Hockeyfreaket

Dom gjorde tofflor av min syrra och hotdogs av min mor.

Kategori: Allmänt

Asså vafan är det här, ingen uppdatering på en hel vecka! Det är riktigt dåligt! å inte kommer det bli bättre i veckan säkert för imon så börjar praktiken, ska då jobba från 10 till obestämd tid. suck orkar inte!

Den här veckan har vart en skrattvecka, ialla fall i skolan:P
Petra har inte vart i skolan så det har bara vart jag å Frida :D å fi fan vad vi har skrattat xD 
I måndags va vi ju lediga, göttans! I tisdags så hade vi en jättekonstig lärare på naturkunskapen xD han hette Robert å va allmänt konstig med sina beige byxor,randiga tröja å konstiga/mesiga mustash xD
På matten så jobbade jag faktiskt lite, å sen på gympan så typ dog jag å Frida xD Å Frida kastade en boll rätt i ansiktet på mig utan anledning! xD
Vi typ skrattade oss igenom hela lektionen xD
Efter skolan drog vi till Huskuvalley å frida gick till Erikssons å frågade om hennes tider på praktiken, sen åkte vi hem till henne å käkade, å Frida dampade på min msn xD hon skrev till alla som va online xD
Sen drog vi in till stan å så skulle vi möta Emme å dom på bion för vi skulle på New Moon :)
Den va väl helt okej, men jag håller mig faktiskt hellre till Twilight, för Jacob var sån besvikelse enligt mig. Hans mesiga ansikte förstörde hans annars sexiga kropp.
Å man måste ju bara älska Edward sexiga blick, jag typ dör när jag ser den xD
Sen hämtade mamma mig i Huskvarna, när jag kom hem blev det bara slapp å sen sova nån gång.

Onsdagen så hade jag utvecklingssamtal, jävla Glenn!:@
Fick göra beställning på buketter. Skippade religionen, lunch sen svenska där vi spelade nåt konstigt spel, jag å Frida va näsa xD
Sen va det dags för floristämne igen där vi fixade inför föräldrakvällen.
Sen åkte jag hem, åt å sen åkte jag å mamma in till skolan igen. Jag fick göra ett arrangemang åt henne.
Åkte hem å gjorde inte mycket mer den dan..

Torsdagen så började vi med en fördjupningsuppgift på engelskan å sen va det floristämne som gällde hela dan. Minns inte riktigt vad vi gjorde. Efter skolan åkte jag till Petra en sväng, men först va jag med Frida på rese :P
Jag fick berätta hela veckan för Petra xD å vi skrattade massa, fick käk där å sen va jag tvungen å sticka till hockeyn. Jävla skitmatch! Inte ens värd att pratas om, så jävla pinsamt! Men jag älskar mitt Håve för det<3

Fredan så va det en mycket slapp dag, gillades grymt mycket! Kollade på Arn 2, den va bra:) men jag hade assvårt när hästen blev dödad, fy fan! Jag satt bara å tänkte på att det var min egna häst..
Sen fikade vi, "rosa" lussebullar xD
Kom hem runt 5tiden, kollade på Idol med mamma å dom. Jag hatar allvarligt talat Tove! Sjunger samma tonläge heeeeela låten igenom. Ne tacka vet jag Calle, riktigt grym!:P

Lördan så väcktes jag runt 8-halv 9 typ av mamma. Hon å pappa skulle till Norge, vilket innebar ensamdag för mig!:D
Somnade om å vaknade runt 11-12 igen:P Runt 1 tror jag det va så satte jag igång å städa mitt rum, det tog typ flera timmar xD
Hade sälle av Petra å Johan på msn hela dan typ:P
Va väl färdig med allt runt 5 kanske. Men gick ändå å ändrade på lite efter det å sen slappade jag framför datorn, vid halv 7 började jag fixa med maten som jag skulle ha klar tills mamma å dom kom hem. Dom skulle va hemma runt 8. Å dom passade tiden ganska bra:P jag hade bara fått ha maten en liten stund på värmning men jag hade annat för mig under den tiden hehe.
Så vi käkade å satt å kollade på tv. Sen runt 9-halv 10 tror jag så gick jag in till mig. somnade väl runt 3-halv 4 tror jag.

Idag väcktes jag vid 10, men pallade inte gå upp så vid 11 ropar mamma igen å säger att jag ska gå ut med Jasmine. Så tvingade upp mig själv å ut till henne. Sen gick jag å la mig igen. Gick upp lite efter 12, käkade en macka, bytte om å gick ut till Jasmine igen. Fixade henne å sen gav jag mig iväg. Då va klockan runt 1. jag va hemma runt 4 igen hehe. snacka om träningspass för henne, för det bildligt talat rann svett om henne. Jag travade nästan 7km med henne utan stopp:P bra jobbat av mig med å orka hålla henne i bara trav hehe.
Sen sista vägen in till oss som är ca. 2km så var det full galopp. Jag är typ förälskad i hennes galopp xD så jävla underbar! :P
När jag kom till sista backen innan oss så kändes det som jag skulle svimma. Jag blev så jävla matt i kroppen eftersom jag inte ätit nåt vettigt på hela dan. Å jag va hungrig med. så det va bara in med henne, dra av henne allt, låta henne stå å pusta lite å sen på med enkelt täcke så hon inte skulle kylas så fort eftersom det är farligt.
Sen gick jag in å fixade snabbnudlar å käkade dom, vilade benen en stund å sen gick jag ut å fodrade henne å stängde in henne för natten. Å hon vägrade definitivt inte gå in, min lilla pärla :)
Har bara duschat å slappat efter det. Å nu ska jag fortsätta slappa så jag orkar med min praktik som börjar imon.. usch!

Ha det bra alla!
Puss på er

Kommentarer

  • Helena säger:

    duktig du är som håller igång både dig och hästen..=)

    2009-11-29 | 23:14:12
  • Ida säger:

    SV: hehe ja jag kan om jag vill:P

    2009-11-29 | 23:31:07
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • Helena säger:

    bra...du kanske vill ha grejerna jag köpte innan jul?

    2009-11-30 | 09:48:00
  • Ida säger:

    SV: det spelar inte så stor roll, det får du avgöra själv

    2009-11-30 | 16:53:15

Kommentera inlägget här: