Hockeyfreaket

"Du har ögon på dig!"-Fidde xD

Kategori: Allmänt

Hemma från hockeyn nu. Blev 2-2 efter sudden. Riktigt tråkig hockey men jag va ändå lika glad å va tillbaka, å Salle mobbade mig:O för vad vet jag dock inte, han å Fidde stog och snackade å sen tittade dom på mig xD

Nu när jag loggade in å när jag kollade mailen så såg jag att jag fått ett från Takida om att dom ska va på Jack & Jones och sjunga 2 låtar å sen signera skivor. Å dom kommer vara den 4/12 i Huskvarna & Jönköping A6. Kl. 14-15. Räkna med att jag är där. Skolkar fan för det, för det e en fredag å då går jag till 4 egentligen-.-

Nu är det endast 1 timme och 10 minuter tills jag är 17:D usch 17 känns så litet å meningslöst!
Vill va 18, å efter 18 så tycker jag att jag borde få hoppa över 19 å bli 20 direkt;P 19 är nog fan den meningslösaste åldern som finns, man får redan gå på krogen men man får ändå vänta tills man får köpa ut.

Ne pallar inte skriva mer nu, kanske skriver senare annars så hörs vi i helgen för kommer ju inte va hemma imon.

Ha det bäst!
Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: