Hockeyfreaket

Håve<3

Kategori: Allmänt

Daaaamp har tråkigt! Å jag har blogglust men har inget å skriva om så min löööver tyckte jag skulle blogga om att jag vill blogga men inte hade nånting å blogga om xD

Satt å räknade mina biljetter precis å kom fram till att det BARA är 19 hemmamatcher kvar!!!;( och om dom går vidare till slutspel så får jag nyttja dom 12 sista biljetterna också, vilket jag hoppas jättemycket på!
Nu är det 8 dagar sen jag va på hockey senast å det e fortfarande 4 dagar kvar till jag får gå å kolla på mitt älskade Håve igen:(

Å det e bara 5 dagar kvar tills jag fyller nu!!:D får umgås med underbara människor, men det bästa med dagen e nog faktiskt inte att jag fyller utan att jag får träffa Maja igen!:D<3

Hahaha kom på nu att Tim å Hästsvansen eller Tim är det nog bara förresten som ska visa hur man suger av en tjej xD

Nu har jag fan inget mer å skriva.
Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: