Hockeyfreaket

Idiotisk sport.

Kategori: Allmänt

Slapp dag idag. Va i skolan mellan 12 å 4 typ.
Fick ju dela klassrum med ester1orna idag. Annie hade florist:) dom hade fått göra massa saker som hon visade.

Vi gjorde 10 kransar, hann inte dekorera mer än 2st tror jag?
Kommer fan drömma mardrömmar om kransar-.- är så jävla trött på det så det inte finns ord om det.. men det här va ju sista gången innan jul!:D så jävla nice å slippa det ett tag framåt!
För ska ju va ute på praktik 3 veckor innan jul, kommer tillbaka till skolan 3 dagar innan julafton, jävligt onödigt enligt mig men men..

Idag så fick jag syn på en fight med MMA, vet att Dannä håller på med det å även Katte som jag känner.
Förstår verkligen inte vad det är för jävla idiotisk sport! Slåss i en bur? Förstår inte riktigt poängen med det.
Det va likadant häromdan så såg jag om MMA på nyheterna, då säger nån ledare i det där att det INTE är några slag mot huvudet. Direkt efter kommer en bild där en snubbe ligger på en annan snubbe å slår han för allt han har i HUVUDET!
Ne fy fan asså vilken jävla sport! Kommer krävas jävligt mycket för å övertyga mig om att man tjänar nånting på att hålla på med det.

Imon är det hockey!:D så jävla underbart<3
Hahah å Danne-nöten ska messa mig vid 6 å påminna mig om att jag ska kolla på en tröja åt honom xD

Har blivit beroende av Dia Psalma! Helt jävla underbara är dom!<3
Ha det bra!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: